خانما چایی میشه داد به بچه؟؟

۱۲ پاسخ

من تاحالا ندادم

اره کم رنگ.باشه

من میدم اما خیلی کم رنگ یه حبه قند کوجلو میندازم داخلش اخه خیلی دوس داره

آره میشه

مثلا چایی چ خاصیتی داره ک بدیم

چایی فقط کمبود آهن میاره والا چیز مفیدی نی بنظرم

من میدم ولی کم رنگ خیلی دوس داره اخه

من که نمیدم حالا چیز واحبی ام نیست

من بعضی وقتا کمرنگشو میدم

منم گاهی کم وخیلی کم رنگ بیشترآبجوش

منم گاهی اوقات میدم

اره‌من از ۷ ماهگی بهش چای میدم ولی کم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین سادات مامان ماهلین سادات ۲ سالگی
مامان مامان وروجک مامان مامان وروجک ۱ سالگی
مامان مهلاجون⁦❣️⁩ مامان مهلاجون⁦❣️⁩ ۱۷ ماهگی
مامان معجزه ی خدا مامان معجزه ی خدا ۱۷ ماهگی