۷ پاسخ

من بهش میدم عادت کرده میبینه میخورم گریه میکنه

حالا مثلا خیلی خاصیت داره مگه
منم نمیدم
نگاه میکنه ولی علاقه نشون نمیده
یه بار یه قند تو دهنش گذاشت حالا واسه قند بیشتر ذوق و شوق نشون میده🤦🏻‍♀️

میتونی کمرنگ بدی یا گولش بزنی شیره خرما و آب بدی 😅

من لیوان یزره کمرنگ کمرنگش میریزم زبونش میزنه دست برمداره وگرنه مچسبه بهم

من خیلی کمرنگ بهش میدم با همون لیوان

ی کوچولو بده دیگه گناه داره با ی قلپ ک چیزی نمیشه

😐چه همه چایی میدن

سوال های مرتبط

مامان قند عسل🍯 مامان قند عسل🍯 ۱۵ ماهگی
مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ ۱۵ ماهگی
مامان مهلاجون⁦❣️⁩ مامان مهلاجون⁦❣️⁩ ۱۷ ماهگی