دو تا سه هفته زمان میبره بستگی داره به اون مایع چون توی محیط آزمایشگاهی قرار میگیره تاریخه دقیقی بهت نمیدن برا جواب بعضیا بعد از دو هفته جوابشون حاضر میشه بعضیا با دو سه روز اختلاف بیشتر...نگران نباش اصلا هم نه به خودت استرس بده نه به جنینت...سعی کن فکرتو آزاد کنی...هیچی نیستش....منم این راهو رفتم...درکت میکنم انتظار کشیدن سخته...ولی بلاخره میگذره...ایشالا جوابشم به خیر و خوشی میاد نگران نباش..این ازمایشا همش سیاسته جدیده این دکتراس برا پول گرفتن...فکره اون مادر نیستن که فقط فکره جیبه خودشونن
یه جواب سه روزه داره که اصلیها رو بررسی میکنه و شفاهی بهتون میگه که اگه خدای نکرده مشکلی باشه بتونین اقدامی کنین، یه جواب کاملتر داره که حدود دو هفته طول میکشه
من دیروز آزمایش دادم گفت 27 بیا دنبالش
فک کنم ۱۵روز اینا
بستگی به ازمایشگاه داره
برمن ۱۵روز طول کشید
دو هفته طول میکشه
چرا آمینو دادین شما؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.