۹ پاسخ

اگر ان تیت سالم گزارش شده ده تا پانزده روز بمن گفتن میاد، اگر ان تی ریسک داشته باشه سه تا پنج روز چون می‌ره جز اورژانسی

سلام منم ۳هفته پیش آمینوسنتز شدم با دست مزد دکتر آزمایشم سونوم ۳۵میلیون شدش

سلام هزینه امینوسنتز چنده

عزیزم منم ۱۴ام دارم شهر خودمون فوق تخصص پریتانولوژی انجام میده نمیدونم با بچه کوچیک سختمه برم تهران شما کجا انجام دادی درد نداره؟

همون ریسک سندروم. گفت امینو بهتره انجام بدی

nt خوب بود، امروز زنگ زدم آزمایشگاه میگه ۲۰ مرداد جواب میاد.

من زنگ زدم ازمایشگاه میگه با۴روز تاخیرجواب اماده میشه به نظرتون مشکل چیه

منم ان تی ریسک داشت آمینو انجام دادم الان 23 روزه هنوز جوابش نیومده. البته سری کامل ینی 23 جفت کروموزوم رو انجام دادم

امینو شدی بانو؟ راهنمایی میخواستم

سوال های مرتبط

مامان نفس🩷🎀 مامان نفس🩷🎀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هدیه های خدا✨️ مامان هدیه های خدا✨️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان نورا🌕💛✨ مامان مامان نورا🌕💛✨ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هیوا خانم مامان هیوا خانم ۵ ماهگی
مامان نی نی🩵🍼 مامان نی نی🩵🍼 هفته بیست‌وششم بارداری