۶ پاسخ

من اینو خریدم از داروخونه

تصویر

دكتر دخترم وقتي يك سالش بود براش نوشت
وي وان خيلي خوبه

اینو استفاده میکنم

تصویر

اینو استفاده میکنم

تصویر

خمیر دندونو اگر زدم ک قورت میده

تو این سن که خمیر دندان لازم نیست

سوال های مرتبط

مامان آیدین و آذین مامان آیدین و آذین ۲ سالگی