برای سرفه خشک بچه هاتون چه شربتی استفاده میکنین

۷ پاسخ

من تا تب نداره پلارژین میدم

پلاس توم قطعه؟

من کامی کاف میدادم عطیه خیلی خوب بود

سالبوتامول معحزی

والا من شربت پلارژین میدم

پدی کاف عالیه

تصویر

بزارمنم بفهممم

سوال های مرتبط

مامان شاه پسر👑 مامان شاه پسر👑 ۱ سالگی
مامان شاهان کوچولو مامان شاهان کوچولو ۲ سالگی
مامان دختر گلی🎀 مامان دختر گلی🎀 ۱ سالگی