۴ پاسخ

من همین امروز اینستا دیدمش کارش بادقت بود توکلیپ ها
ولی من میرم پیش یزدان پناه

آره دکتر خوبیه

من چند روز پیش رفتم پیشش سونو
البته من باردار نیستم

من پیش یزدان پناه رفتم خوب بود اخلاقش همراهم میذاشت

سوال های مرتبط

مامان پرنسس 💖 مامان پرنسس 💖 هفته سی‌وهشتم بارداری