خیلیی عالی ماشاالله بهش نگفت وزنش زیاده
هزارماشالله
بنظرم بچه های اردبیل بخاطر اب و هوا غذاهاش و کلا ژن ترک درشت هیکل و خوش اشتهان
من اصالتا اردبیلی هستم ولی تهران زندگی میکنم
تمام اقواممون ک اونور هستن همه بچه های تپلی و خوش اشتها دارن منم دوبار نویانو اوردم اونور
باورت نمیشه تو اردبیل انقدر این بچه خوش اشتها و خوش غذا میشه ک حد نداره سیب زمینیای اردبیل زرده داخلش اونارو نویان دو لپی میخوره
تهران سیب زمینیاشم سفید و بی مزن
اینجا هیچی نمیخوره اشتها نداره کلا
دوتا ده روز اومدم هر بار بچم تو ده روز ۱۰۰الی۳۰۰ گرم وزن اضافه کرد حتی شیر خودمم اونجا بهتر میخوره
هیچ ربطیم به جنعیت و اینا نداره چون ما تو تهرانم حتی یکساعت تنها نیستیم و دورمون شلوغه همیشه
ماشاالله بهش🧿
ای جان تپلی بامزه خداحفظش کنه 😍
وزن ۱۱
قد ۸۴
دور سر یادم نیس
ماشاالله عالی
دختر منم دقیقااا وزنش همین بود 😂قدش ۸۴ بود
ماشالا عزیزم عالیه
ماشالله پسر لپ گلی😍😍
ماشالله 🩵
عالیه عزیزم فک میکنم دور سرش کم باشه
البته بازم ب دور سر تولدش بستگی داره
ماشالله عزیزم بهش❤
با لباس یا بدون لباس من هر بار ۵۰۰ برا لباسش کم میکنن😑
ای خداااا😍😍😍😍 بوس بهت فسقلی
ماشالله بهش گلم سامراد و هفته پیش برا دوسااگی بردم ۱۲ کیلوعه🤣🤣🤣
زیادم میخوره ها ولی اصلا ب وزن نمیده نم نجولی یدیگی
بعد ترک شیر غذاش خیلی زیاد شده ولی انگار ن انگار
هزار ماشالله .
پسر منم 15ماهگی 13/۵۰۰
قد 83 بود
عالیه عزیزم
خداحفظش کنه
دیار بخورمت خب؟؟؟هدیه اسپند دود کن برااااااااش 😍😍😍😍
جان چ پسرییی
عالی😍😍😍
وزن تولدش چقد بود گلم
شما مادر پدر وزنتون زیاده؟؟ یا وزن تولدش زیاد بوده؟؟
عزیزم ماشالله خیلی هم عالی
عالیییی
عالیه
خدا حفظش کنه
عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.