الان سایز دو بستم براش فکنم دو براش خوبه چون یک جای اون کش هاش مونده بود رو پوستش
بچم شاید الان 5 کیلو شده باشه اما هنو یک براش ب نظرم خوبه چون چسب های پوشکش رو هنو میرسونم ب هم 😐
عزیزم وزن بچه و ببین
منبرای پسرم تا یک ماهگی بیشتر نیستم بغل پاهاشو خط مینداخت
تایک ماهگی
تا یک ماهگی
مامان فندق تا دو ماهگی میبسنی وزن بچت موقع تولد و یک ماهگیش چند بود
من بچم 4700 بود 33 روزگیش اما هنوز شماره 1 مای بی بی میبندم
من تا ۲ ماهگی میبستم
سایز دو خیلی بزرگتر از یک نیس
تا چهل روزگیش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.