۱۰ پاسخ

الان سایز دو بستم براش فکنم دو براش خوبه چون یک جای اون کش هاش مونده بود رو پوستش

بچم شاید الان 5 کیلو شده باشه اما هنو یک براش ب نظرم خوبه چون چسب های پوشکش رو هنو میرسونم ب هم 😐

عزیزم وزن بچه و ببین
من‌برای پسرم تا یک ماهگی بیشتر نیستم بغل پاهاشو خط مینداخت

تایک ماهگی

تا یک ماهگی

مامان فندق تا دو ماهگی میبسنی وزن بچت موقع تولد و یک ماهگیش چند بود

من بچم 4700 بود 33 روزگیش اما هنوز شماره 1 مای بی بی میبندم

من تا ۲ ماهگی میبستم

سایز دو خیلی بزرگتر از یک نیس

تا چهل روزگیش

سوال های مرتبط

مامان ارغوان مامان ارغوان ۹ ماهگی