منم ۱۴ روز تاخیرم🥲چرا نمیاد
سابقه تنبلی تخمدان داری ؟من که تنبلی دارم این ماه بعده ۲۰ روز پریود ششدم ،خودمم میدونستم که باردار نیستم چون هیچ علائم خاص و متفاوتی نداشتم ،روز ده که بی بی زدم منفی بود گفتم دیگه منفیه اما طفلک شوهرم تا روزی که پریود شم امید داشت
عزیزم آزمایش بده بعد برو دکتر اگر منفی بود آمپول بده بهت پریود بشی
اونوقت بر. دکتر زنان بنویسه سونوگرافی شاید کیست داری
مامانا من بیبی چک نشون نمیده فقط ازمایش خون و بی بی چک خارجی نشون میده
۱۹ روز زیاد نیست برو ازمایش خون
خیلی اعصاب داغون میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.