۶ روز تاخیر و بیبی چک منفی 😔😔

۳ پاسخ

منم ۶روز تاخیری دارم چه علائمی داری گلم

شاید رحمت داره آماده باروری میشه که به تاخیر میفته 🥰
قبلا منظم بود؟

من روز هفتمه میترسم بی بی بزنم
سه روز پیش منفی بود😭😭😭

سوال های مرتبط

مامان آراد 🩵 مامان آراد 🩵 روزهای ابتدایی تولد
فاطمه فاطمه قصد بارداری
مامان کیاشا🩵 مامان کیاشا🩵 قصد بارداری
بدون نام بدون نام قصد بارداری
شاهان شاهان قصد بارداری
مامان فسقلی🥺🤍💙 مامان فسقلی🥺🤍💙 هفته بیست‌وسوم بارداری
آرام آرام قصد بارداری
آرام آرام قصد بارداری
مامان آلبالو🍒🩵👼🏻❤️ مامان آلبالو🍒🩵👼🏻❤️ هفته نهم بارداری
مامان تنها مامان تنها قصد بارداری