۴ پاسخ

بله من✋🏻
دو بار بی بی چک زدم منفی شد، صبر کردم پریود بشم نشدم، به پزشک زنان گفتم برام آمپول پروژسترون نوشت فقط گفت قبلش حتما بتا بده، منم با بی میلی بتا دادم که مثبت شد و فهمیدم بچه ام ۷ هفته اس

اگه پریودت به تاخیر افتاده قبل از هر کاری حتما بتا بده

سوال منم همینه
منم ۱۲روز تاخیرم بی بی چک زدم منفی شد

معمولا اگه بی بی خراب باشه منفی میزنه

بله ماله منم سر بچه اولم اینجوری بود

سوال های مرتبط

مامان محیا و 🍓 مامان محیا و 🍓 هفته یازدهم بارداری
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان پرنسس کوچولو مامان پرنسس کوچولو روزهای ابتدایی تولد