۱۳ پاسخ

نه عزیز اصلا درد نداره دردش از درد آمپولای معمولی ک میزنی خیلی کمتره

اصلا درد ندارع امپول عضلانی دردش بیشتره تا بی حسی از کمر

شما چه تاریخی سزارین میکنین؟
فک کنم با منی

نه گلم ترس نداره جوری رفتار میکنن و ارامش میدن قبلش که اذیت نمیشی من دو بار ببحسی داشتم کلا دفعه اول درد داشت که دردش چند ثانیه ای بود فقط‌دفعه دوم اصلا نفهمیدم فقط حس یه سوزن ریز تو کمر

من اصلا نفهمیدم فک کردم هنوز نزدن یهو گفتن دراز بکش😂

من رگمو پیدا نکردن سرم زدن پشت دستم،درد سرم بیشتر امپول بی حسی بود اصلا متوجه نشدم

البته بدن بابدن فرق داره

آره دوتاآمپول یکیشم نمی‌دونم چیه میزنن

نه اصلا ترس نداره

نه اصلاااا سخت نیست من نفهمیدم اصلا

اصلا متوجه نمیشی عین انژوکت زدنه

اصلادردنداره

من نفهمیدم اصلااا

سوال های مرتبط

مامان مامان جوجه هام مامان مامان جوجه هام روزهای ابتدایی تولد