هر چی بهترشو بخری راحت تر استفاده میکنی. من دلیجان خریدم هر وقت بردم بیرون خودمو لعنت کردم انقد افتضاح بود. اگه زیاد بیرون میری یه مارک متوسط رو به بالا بخر
من دلیجان خریدم مثلا بهترین برند ایرانی آشغاله نخر سعی کن خارجی بخری
ببین عزیزم من برای خرید کالسکه چند تا فاکتور خیلی برام مهم بود حالا اینایی که میگم دقت کن به کامنت دوستان هم دقت کن و مقایسه کن برو بازار ببین کدوم بنظرت بهتره: کالسکه باید وزنش طوری باشه که من خانم بتونم برش دارم و خم و باز بشه و بشه داخل صندوق بذارمش چون کالسکه موقع خرید و مثلا سفر بری مشهد خیلی به دردت میخوره که باید تا بشه و نسبتا سبک باشه که بتونی ببریش، چرخ هاش باید محکم و بزرگ باشن اینایی که چرخ کوچولو دارن به درد نمیخوره از یه جای ناهموار نمیتونه رد بشه، روان باشه که راحت بتونی کنترلش کنی، من خودم چون چادر سر میکنم و اهل پیاده بیرون رفتن هستم کالسکه خیلی برام مهم بود سخته بچه رو همش بغل کنی قشنگ میذاری تو کالسکه خودتم راحتی بچه هم راحته، من خودم دلیجان مدل مکس(Max) خریدم
یه کالسکه بگیر که حتما رو به مادر باش
برند کیدیلو بخر
من کیدیلو خریدم خیلی خیلی عالیه ولی مدلشو نمیدومم چیه
مسافرتی بخر ک تو هر صندوق عقبی جا بشه . من کاپلا دارم خیلی راضیم
هر مدلی میخری کیدیلو بخر دلیجان بدرد نمیخوره
سرچ کن تو ترب مدل هارو میاره من برای پسرم کیدیلو ۹۱۹ خریدم عالیه
من مسافرتی نگرفتم. پشیمونم. اگه برگردم عقب هزینه زیاد میکنم واسه کالسکه
من مایلر گرفتم مسافرتی
آره همینه، من از دیجی کالا گرفتم، سه بار تا الان بیرون رفتم باهاش واقعا عالی بود
من خريدني خيلي تحقيق كردم
اينكه رو به مادر بشه
چرخ هاش ٣٦٠ درجه باشه
تاشو باشه
راحت باشه
اگه مبله اي كه مسافرتي هم تاشه بتوني پيدا كني خيلي خوبه
من در آخر مبله ببكو خريدم
خيلي راضي ام فقط مسافرت نميشه برد
مادركر هم ي مدل داشت مبله بود كه خوب بود
من اوانت گرفتم خوبه راحته
من ک دلیجان دارم خوبه که چند بارم بیرون رفتیم
من کیدیلو خریدم مدل z8 خیلی خوبه ولی باید همین برند دو مدل بالاترش رو میگرفتم که هم چرخ جلو و هم عقب ۱۸۰ درجه بچرخه، هر چی خریدی خواست باشه حتما دستهش روبه مادر هم بشه، خیلی مهمه، مخصوصا برای وقتی که بچه کوچیکه هم تو میبینیش و خیالت راحته هم اون احساس امنیت میکنه
هر چی میخوای بخری فقط تاشو و کم جا بگیر برای همه جا بشه استفاده کرد من مارک خارجی گرفتم تاشو نبود دوباره برای سفر رفتم تاشو گرفتم
مال من دلیجان مدل بنیتا است دوسال برا دختر اول استفاده کردم الانم کاورش عوض کردم برای این یکی دخترم
تنها ایرادی که داشت جمع میشد هم تو صندق عقب جا نمیشد مدل مسافرتی خیلی بهتره
d900 کیدیلو
من کیدیلو گرفتم راضیم هم سبکه هم جمع میشه میزارم تو ماشین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.