من كيديلو d900گرفتم،چون توي صندىق ماشين جاميشه،رىبه مادر ميشه،راحت جمع ميشه،پشتيش كه تنظيم ميشه محكمه و كشي نيست كه زود خراب شه،روش پشه بند و باروني و گرمكن و يه كيف جدا گانه داره،چهارتا چرخش ميچرخه و راحت ميشه دور زدو روون ميره چندبارم تا الان بردم بيرون خيلي خوب بوده
من برا دختر قبلی دارم دلیجان روبه مادر میشه جمع هم میشه خیلی خوبه
من کیدیلو گرفتم خیلیی راضیم
من نخریدم مال خواهرم بود آوردم قدیمیم هست، ولی همین که حالت خوابیده لمیده و نشسته میشه و جمع میشه برای تو ماشین خوبه، بسته به بودجه تون داره ولی من دیدم تو دیجی کالا دلیجان بنیتا بی بی استار کیدیلو راضین بسته به بودجه تون میتونین برین نگاه کنین نظرات
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.