۳ پاسخ

لازم ب نگه داشتن ادرار نیس فقط ادرار صبح باشه میگن بهتره

من همیشه غردبا میزدم اصلا خم ادرارنگه نمیداشتم قشنگم مشخص بود

نیازی نیست چهار سالت بمونی باردار باشی زود معلوم میشه

سوال های مرتبط

مامان آینده مامان آینده هفته هشتم بارداری