۵ پاسخ

من ببلاک میدم بیشتر شیر خشک میدم تقریبا هر ۳ ساعت ۶۰ تا

اگه رفلاکس نداره ۹۰تا بده .وزنش کم نشه .
من هروقت گریه میکنه میدم
من چون رفلاکس داشت ۹۰تا میدادم انشالله بهتر بشه میرم۱۲۰بعد۱۸۰

منم خودم کامل سوپرامیل میدم اما دیدم چند نفرو ک کنار شیرخودشون نان اوپتی پرو میدن بچه هاشون ماشالا خیلی تپله

نان۱دوپیمانه ۶۰سی سی روزی ۴بارشب هاقبل ازخواب دوباره موقع خواب هم کلاشیرخودم

ببلاک ۶۰تا دوپیمانه روزی ۶بار

سوال های مرتبط