عالیههع
برای وقتی ک راه بیوفته شورتی خوبه
برا دخترم میبستم خوب بود
خیلی خوبه حساسیتم نداره یعنی قرمز نمیشه
من ازسایز ۴ برای پسرممیخریدم خیلی راحته پاهاشم اذبت نمیشه
من اصلا خوشم نیومد
یه کمر پهن داره و احساس میکنم بیریخته تو پا
سه تا بسته هم گرفتم🤦🏻♀️🤦🏻♀️
آره عالیه من که راضی بودم
همین ساده هابه نطرم بهتره
من خریدم هنوز استفاده نکردم بگید اگه خوبه بازهم بخرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.