خانم مای بیبی شورتی خوبه بخرم برا پسرم؟

۹ پاسخ

عالیههع

برای وقتی ک راه بیوفته شورتی خوبه

برا دخترم میبستم خوب بود

خیلی خوبه حساسیتم نداره یعنی قرمز نمیشه

من ازسایز ۴ برای پسرم‌میخریدم خیلی راحته پاهاشم اذبت نمیشه

من اصلا‌ خوشم نیومد
یه کمر پهن داره و احساس میکنم بیریخته تو پا
سه تا بسته هم گرفتم🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

آره عالیه من که راضی بودم

همین ساده هابه نطرم بهتره

من خریدم هنوز استفاده نکردم بگید اگه خوبه بازهم بخرم

سوال های مرتبط

مامان رایان مامان رایان ۹ ماهگی