۴ پاسخ

نننن خیلی گشاد

اصلا به امتحانش نمی ارزه
همون چسبی ها بهترن

ن از ۸کیلو هست

نوووچ
دخترمنم وزنش مثل دخترته سایز ۳ یکم براش بزرگع

سوال های مرتبط

مامان سوگندوصدرا☘️ مامان سوگندوصدرا☘️ ۱۳ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱۰ ماهگی
مامان دخترام💗 مامان دخترام💗 ۶ ماهگی
مامان شکوفه آلو مامان شکوفه آلو ۱۰ ماهگی
مامان رایان مامان رایان ۹ ماهگی