سلام مولفیکس سایز ۴+ داره؟
من دخترم مای بیبی بهش نمیسازه

۱ پاسخ

وزن دخترت چقدره مگه که ۴میبندی؟
چون ۴خیییلی بزرگه برا سن دختر شما
وسط پاش آویزون میشه و بزرگ بعد به پاهاش فشار میاد پرانتزی میشه.
من الان ۴میبندم😅
بعد فک کنم مولفیکس یه هوا از مای بی بی بزرگتره

سوال های مرتبط

مامان دخترام💗 مامان دخترام💗 ۶ ماهگی