۸ پاسخ

والا برا دختر منم همین بودکم‌کم سرفه هم اضاف شد ۳تا شیشه دارو بش دادم خوب نشد آخر سر پلارژین خریدم براش نصفه بودحالش خوب شد

ویروس پس دیگه

تبش قطع شد؟؟

اسپری بینی بزن ۷-۸پاف داخل یک سوراخ از اون یکی میگروبا خارج میشه.
اگه بیشتر از یه هفته طول بکشه باید آنتی بیوتیک بخوره

اگه غلیظ باید چرک خشکن بخوره
امروز دخترم بردم

اسپری بینی نمی‌زنی واسش؟؟

سیتریزین بده

فکسوفنادین یا سبتریزین اینارو بده من با اینا خوب میکنم ابریزششو و اسپری بینی رستانکس

سوال های مرتبط