۱۰ پاسخ

نه خیلی بامزه و غیر قابل پیش بینی ان😅🥰 الهی همونی بشه که خیرتونه و البته دوست دارید😉

نه عزیزم دیگه نمیچرخه

منم امروز سونو دارم اولیم طبیعی بوده ولی سر دخترم ۳۰هفته بریچ بوده حالاامروز دوباره برم ببینم چی میگه

نه دیگه احتمالش خیلی کم

سلام عزیزم سفالیک چیه 😬

سفالیک چیه ..؟

اگه سرش فیکس شده باشه تو لگن نه
اگر نه بازم ممکنه بچرخه...
برای من که همش درحال چرخشه😁

نه بابا

نه دیگه نمیچرخه

نه گلم فکر نکنم من 32هفته رفتم سفالیک بود دکترم گفت طبیعی استی چون من دخترمم طبیعی به دنیا ومد 😊

سوال های مرتبط