۲ پاسخ

من هرجور میدادم بالا میاورد تا دیگ دارو میخوره

من رفلاکس داشت هردوساعت ۶۰تا یا۹۰تا میدادم .شبهام که میخابید هروفت بیدار میشد شیر میدادم اصلا بیدارش نمیکردم

سوال های مرتبط