یا خدا فقط واست متاسف میشم الان تو این سن؟؟؟بمیرم برای اون بچه،یه ذره آگاهیتونو بالا ببرید
بهش یاد بده ولی زیادی انتظار نداشته باش هنوز مغزشون تکمیل نشده که وقتی چیش دارن دستور بد که به تو بگه سخته براشون از دو نیم تا سه سال وقت داری
زیر دو سال و نیم مغز بچه آماده نیست!!!
چون زوده
عزیزم اینکه میگن زوده رو من قبول ندارم یه بچه ای ۲ سالگی آمادگی داره یکی ۳ سال
دختر منم دارم از پوشک میگیرم چون شبا داخل پوشکش جیش نمیکنه و بدش میاد از پوشک
من یه ساعت یکبار میبرمش خودم میزارم بازی کنه آب بریزه جیشم میکنه
جایی ک میرم پوشکش میکنم اونجا یه ساعتی یک بار باز میکنم میبرمش دسشویی
من پسرمم قبل ۲ سال گرفتم ازش پوشک
ولی اگر جایی از خونه جیش کرد نباید چیزی بگی بهش بالاخره اونا رو میشوریم استرس بهش وارد نشه
خیلی راحته🙂
فقط سعی کن از پوشک نگیری چون هنوز نمیفهمه🙂به همین راحتی🤷🏼♀️
چون کوچیکه
عزیزم الان اصلا وقتش نیست زوده
الان خیلی زوده
مشخصه هیچ درکی نداره از جیش و پی پی
فعلا تا دوسال ونیمگی عجله نکن
ولی خوب الان هم بهش یاد بده کم کم
زوده هنوز جا داره یدفعه نباید بگیری اول یه تایمی فقط صبها بازش برار کمکم بکن ظهر بهش یاد بره بشینه روی توالتش خودت انجام بده ببینه
ولی کلا شبها باید پوشک باشه فعلا تا ۳ سالگی
زوده گلم
چون زوده عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.