۷ پاسخ

خیلی قشنگ و شیکه .. من برا محیا تاالان سه تا گرفتم ولی دگ برای عید تمیگیرم چون سمت خودمون هوا گرمه میگم شاید اذیت شه.. البته شایدم بگیرم😆

سلام مامان خوبید توروخدا بهم کمک کنید خارش داره منو میکشه چکارکنم بگید کسی نیست بچه مو نگهداره برم دکترزنان 🙏🤲😫😢😢😐

اتفاقا خوبیش اینه که راحت پوشونده میشه

من پارسال گرفتم خیلی خوب بود بچه مرتب بود

منم بیلر و رامپر ست خریدم خیلی دوستشون دارم

😂😂من هر وقت برا تیام میپوشم شوهرم میگه لباس کار پوشیده بره زیر ماشین

منم عاشقشم و خریدم برای عیدش

سوال های مرتبط

مامان آرسین💙 مامان آرسین💙 ۲ سالگی
مامان یک کوچلو مامان یک کوچلو ۱ سالگی