خیلی قشنگ و شیکه .. من برا محیا تاالان سه تا گرفتم ولی دگ برای عید تمیگیرم چون سمت خودمون هوا گرمه میگم شاید اذیت شه.. البته شایدم بگیرم😆
سلام مامان خوبید توروخدا بهم کمک کنید خارش داره منو میکشه چکارکنم بگید کسی نیست بچه مو نگهداره برم دکترزنان 🙏🤲😫😢😢😐
اتفاقا خوبیش اینه که راحت پوشونده میشه
من پارسال گرفتم خیلی خوب بود بچه مرتب بود
منم بیلر و رامپر ست خریدم خیلی دوستشون دارم
😂😂من هر وقت برا تیام میپوشم شوهرم میگه لباس کار پوشیده بره زیر ماشین
منم عاشقشم و خریدم برای عیدش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.