۱۰ پاسخ

بله دردمیاد

مال من اکثر اوقات بی حس هست

ارع عزیزم

اره منم درد دارم

ن برا من درد نداره
شما دکترتون کی بود عزیزم؟

من عزیزم ن درد ندارم اصلا حتی دخترم بغل کردنی

۱۳ بار چیکار کرذی

آره منم هنوز درد دارم نمیدونم کی قراره خوب شه

من با۱۳بارجراحی شکمی وپنج باریه جاروبریدن دیگه دردی احساس نمیکنم😵😤

من هنوزم پسرم ک طولانی بغل بگیرم درد میاد

سوال های مرتبط