پسرمنم تو دوماه ۵۰رم اصافه کرده بود این سری
پسرمن تازه رفته تو ۸ماه بردم دکتر ۹کیلو ۳۰۰
یکم تنوع تو غذاش بده ولی کلا بچه ها یک تایمی این مدلی میشن و بد غذا میشن😭
پسر منم الان خیلی بد غذایی میکنه
سالاد الویه که خودمون میخوریمو براش درست کن فقط به جای سس ماست بزن (تخم مرغ، هویج ، سیب زمینی، سینه مرغ، یکم ماست و کمی نمک و کمی پودر اویشن) فقط همینو خوب میخوره اونم در حد دوتا قاشق
خوب میشه غصه نخور 😘
بهداشت چی گفت بهت، من دخترم و دیروز بردم گفت ۸ کیلوئه خوبه رو نموداره
دختر من شش ماهگی 8500بود😑
بنظرم كنه چون پسر من ٢٤٨٠ دنيا اومد الان ٨٣٠٠
چيزى كه من باهاش پسرم خوب وزن گرفت فقط شير بود از غذاش كم كردم شيرو بيشتر كردم
و اينكه ماست ماجان هر روز بهش يا با كته ، يا با ميوه مثلا موز و اواكادو به عنوان ميان وعده بده خيلى خوب وزن ميده
هر روز صبح بهش فرنى ميوه ، يا فرنى خرما يا شيره انگور بده
مثلا فرنى موز شيره انگور ، يا سيب و شيره انگور
پسر من با اينا خوب وزن گرفت ماهى ٧٠٠ تا ٨٠٠ گرم از ٦ ماه به بعد
وزن ٦ ماهگيش ٦٣٠٠ بود الان ٨٣٠٠
نئو زينك و مولتى ويتامين خود بهداشت بده خيلى خوبن
وزنشو باید ببینی رو نمودار هست یانه، اگه باشه که خوبه
همه ی اینا رو تو یه وعده میدی بهش؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.