ببر یه چکاب بشه مشکلی ندارد که خیال خودتم راحت تر میشه
من بردم گفت کم خون هسته
وزن پسرم هم پایین بود بخاطر کم خونی بود براش رژیم ودارو داد
من بردم حتما ببر .منم میخاستم نبرم دوستمبا زور برد .بردم دیدم کم خونی خفیف داره و ویتامین D کمه. حتما ببر لازم باشه قطره بدی
من برای اطمینان خاطر خودم بردم یه شیشه و نصفی خون گرفت
من بردم نباید ک علائم داشته باشه
بهتر ببری
من متوجه شدم ویتامین د۳ پسرم کمه آهن بدنش زیاده
من نبردم دوتا دکتر گفتن نیاز نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.