۱۲ پاسخ

من دخترم ۱ سال و ۹ ماهش که بود از شیر گرفتمش

بچه هایی که غذا نمیخورن وهمش آویزون مامانه واسه شیر و تا صبح سینه میخوان روزودتر ازشیر بگیری بهتره دخترمن شرایطش اینجوریه وزن زیاد نمیگیره چون غذا نمیخوره دکتر گفت ازشیر بگیرش خوب میشه میخوام یکسال وپنج شیش ماه ازشیر بگیرمش

قصد دارم تا ۱۸ ماهگی بهش بدم بعدش بگیرم
الان‌همش شیر میخواد خوب غذا نمیخوره

۲سالگی ایشالا

تا همون ۲ سالگی انشاالله

نظری ندارم راجبش

تا دوسالگی

من تا ۲۰ماهگی میدم

18 ماه بعدش هم پوشک هم شیر سعی میکنم بگیرم البته شیر رو مطمعنم پوشکو نه

تصمیم دارم تایکسالو ده ماه بهش بدم

نمیدانم
تا کی باید بدیم😫

والا الان داشتم میگفتم تا کی بدمش. خسته شدم 😁

سوال های مرتبط