۶ پاسخ

من اکتیو گرفتم عالیه

اکتیو ابی بوش عالیه لکه بری خوبیم داره

پینو مثل قبل نیست بوی صابون مراغه میده جدیدا قبلا عالی بود الان نه
مای بیبی خوبه

من پینو گرفتم خوشبوعه

من فیروز گرفتم راضیم بوی ملایم و خوبی داره

من مای بی بی گرفتم خیلی بوش خوبه البته دوتا مالوچسکا هم گرفتم

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۱۱ ماهگی
مامان دوقلوها💗💗 مامان دوقلوها💗💗 ۴ ماهگی