خانما زردی نوزاد ۱۰.۹ بالاس ؟

۳ پاسخ

برا من رو 18,بود

نه ولی بستریش کنی خوبه

نه دختر من رو ۱۲,بود دکتر گفت بالا نیست با قطره کنترل شد

سوال های مرتبط

مامان شاهان کوچولو مامان شاهان کوچولو ۷ ماهگی
مامان رادمان مامان رادمان ۱ ماهگی
مامان سلطان مادر مامان سلطان مادر ۱۰ ماهگی