من ویدیو دیدم که میریزن ولی ی دکتره میگفت بیسکوییت و کیک همه جوره بچهاایی که رفلاکس دارن رفلاکسشونو تشدید میکنه
میشه داد ولی چون خاصیتی نداره اصلا توصیه نمیشه
من هیچ جوره بیسکویت مادر ندادم تا حالا
تنها هم میتونی بدی
فک نکنم اشکالی داشته باشع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.