۴ پاسخ

من ویدیو دیدم که میریزن ولی ی دکتره میگفت بیسکوییت و کیک همه جوره بچهاایی که رفلاکس دارن رفلاکسشونو تشدید می‌کنه

میشه داد ولی چون خاصیتی نداره اصلا توصیه نمیشه

من هیچ جوره بیسکویت مادر ندادم تا حالا

تنها هم میتونی بدی
فک نکنم اشکالی داشته باشع

سوال های مرتبط

مامان پسرِبابا😍 مامان پسرِبابا😍 ۱۵ ماهگی
مامان عشق مامانش مامان عشق مامانش ۱۷ ماهگی
مامان پسرِ مامان مامان پسرِ مامان ۱ سالگی
مامان .......... مامان .......... ۱۴ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱ سالگی