۲ پاسخ

نه نبات نه بیسکوییت نمیریزم. خرما بریز‌. موز بریز

آره میریزم اما شیره داشته باشم دیگه نه شیره خرما یا انگور یا سه شیره از اون میریزم شیرینش میکنه... بیستکویت مادر و ویفر کارتونی و... کلا همه نوع بیستکویی میخوره ولی محض تنوع وگرنه ارزش غذایی نداره

سوال های مرتبط

مامان دوتا فندوق مامان دوتا فندوق ۱۷ ماهگی
مامان علی
آرمان مامان علی آرمان ۱۴ ماهگی
مامان بچم‌🩵دخترم🩷 مامان بچم‌🩵دخترم🩷 ۱۴ ماهگی