نه نبات نه بیسکوییت نمیریزم. خرما بریز. موز بریز
آره میریزم اما شیره داشته باشم دیگه نه شیره خرما یا انگور یا سه شیره از اون میریزم شیرینش میکنه... بیستکویت مادر و ویفر کارتونی و... کلا همه نوع بیستکویی میخوره ولی محض تنوع وگرنه ارزش غذایی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.