خانوما یه شیر خشک برای یبوست بگین😩

۱۱ پاسخ

هربچه ای خب ی جوره من الان پسرم با نان یبوس نشده ولی پسر رفیقم یبس شد

خب اینجوری بچه اذیت میشه گناه داره فقط شکمش کار کنه نمیخواد وزن بگیره هههه

اینارو بهش ندادم فقط نان ۱ دادم وزنش بازم همون بود گیگوز دادم هم هیچ تقیری نکرد بعد الان شیر خشک یارانه ایی میدم دکتر گفت خوبه بازم وزن نگرفت

نمیدونم دکتر گفت خوبه ولی بچه ی من اصلا وزن نمیگرفت هر شیری که بهش دادم بازم همون وزنش

گیگوز عالیه

سه چهار مرتبه...کره محلی تمیز تازه و مطمعن باشه...مقدار کم با نوک انگشت میزاشتم دهنش ...قورت میداد...الهی شکر الان دیگه یبوست نداره

گیگوز خوبه در کل
اما اب بهش بده در طول روز و تو غذتش حتما کره بنداز و حرکت و ماساژ شکمی یادت نره
حتتتما بهش اب بده

بچه من یبوست گرفت..بهش کره محلی دادم ‌.خوب شد

من بچه ام یبوست شدید گرفت دکتر براش شیر خشک گیگوز نوشت خیلی عالی بود

گیگوز هم خوبه شکم نرم میکنه

مگه کامفورت خوب نبود؟

سوال های مرتبط

مامان آرتا🐣🩵 مامان آرتا🐣🩵 هفته دوازدهم بارداری
مامان علیسان مامان علیسان ۱۴ ماهگی