۳ پاسخ

عالیه موز نده بهش تا خوب شه

اره خوبه بده بهش بزا ابپز شده بعد له کن یکم شیرخشک درست کن رقیق کن بده بخوره

اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان یزدان ورادین مامان یزدان ورادین ۱ سالگی
مامان آرتام👶❤️ مامان آرتام👶❤️ ۱۵ ماهگی