۴ پاسخ

یه قابلمه بذار توش آب کن از نصف کمتر یه صافی بذار روش سیب رو بذار داخل صافی ۵ دقه ای نرم میشه بعد لهش کن با شیرش قاطی کن بهش بده

من بخار پز یا اپز میکنم بااب کم بعد با گوشتکوب برقی له میکنمش

من سیب دادم موز خیلی دوست داشت

بخار پز کن بعد با پشت قاشق از صافی رد کن

سوال های مرتبط