۱۰ پاسخ

خب بگو من ده روزگی باید بیام
نمیتونم تا ۲۱ صبر کنم
همینجوری برو مطب مجبوره بهت وقت بده

دکترت کیه
برا منم گفته بود روز ۱۰ بیا منم ۱۹ وقت کردم برم
بدون نوبت نگاه کرد کار خاصی نکرد ۱۰ ثانیه طول کشید گفت خوبه برو
تازه برا همون ویزیت هم دادم😞

والا من ن رفتم دکتر ن چیزی ۱۰روز ک شد رفتم بیمارستان بخیه هامو کشیدن برگشتم

تا بیست یکم خیلی دیر میشه برات اگر همون ۱۰روز بکشی هیچی نمیفهمی اما اگر بگذره نخ بخیه با گوشت جوش میخوره بعد کشیدنش درد داره

برو پیش ماما یا اورژانس یا درمانگا بخیه که ماری نداره کشیدنش

من خودم ۱۰روز رفتم درمانگاه خیلی راحت برام کشید اصلا هیچی نمیفهمی

عزیزم نیاز نیست حتما بری میتونی بری درمانگاه نزدیک خونتون همون خانومی که امپول میزنه اون خودش نگاه میکنه اگر جوش خورده باشه میکشه برات اوناهم کارشون همیشه هم بلدن بخیه بزنن هم بکشن

برو یک دکتر دیکه بخیه باز کردن که دیگه چیزی نمیخواد

برو مطبش بدون نوبت میفرسته تو بخیه بکشی اصلا وقت لازم نداری شما

برو بیمارستان خودشون نگاه میکنن

سوال های مرتبط