۷ پاسخ

من 7 روزگی کشیدم

۱۱یا۱۲برو

من ۷ روزگی دکترم گفت بکش

من دکترم گف ۸روزگی ولی من ۱۰ روزگی کشیدم

خب 10روزگی بکش

۸ روژ ب بعد خوبه دیگ خود دکترت بزار برات بکشه چون سونو میکنه شکمتو ببینه جوش خورده بخیه های داخلت یا ن

هیچی نمیشه یکی ۸ روزگی میکشه بکی ۱۱ روزگی یکیم مث من ده روزگی

سوال های مرتبط