۵ پاسخ

دختر فقط باید پیراهن و دامن بپوشه.......

بدم میاد بچه کوچیک اونم دختر شلوار لی تنش کنم ........دختر باید لباس دخترونه بپوشه .......با ساپورت سفید ...با جوراب توری ......با پیراهن یقه توری 🥰🥰

بنام خدا هیچی میخام دامن بخرم و جوراب شلواری دامن پلیسه کرم زنگ

ابی گرفتم ابی بگ

شلوار لی ذغالی قبلا هدیه گرفته بود تازه اندازش شده یه هودی لی هم خاهرم براش گرفته چند دستم قبلا براش سفارش دادم خونگی و بیرونی کفشم تازه خریدم دیگ هیچی نمیگیرن

یه ست گرفتم شلوارش زغالی یه ست هم آبی روشن

سوال های مرتبط

مامان آرین و آراد مامان آرین و آراد ۸ ماهگی