خانما میشه حلیم بخورم؟ پسرم ۷ روزشه

۶ پاسخ

اره خوب برات

کمی‌شکروکره.یاسرشیربزن‌بخور

چرا دارچین برا حاملگی بود دیگ🤭

بله حلیم خوبه فقط دارچین نخور باهاش

ولی فکر کنم نفخ داره حلیم
سرچ کن تو اینترنت

آره اتفاقا شیرم زیاد میکنه

سوال های مرتبط

مامان کوچولوی من مامان کوچولوی من ۴ ماهگی
مامان اسرا مامان اسرا ۱۱ ماهگی