خانما عیبی نداره تو فرنی پسرم کره بریزم؟

۲ پاسخ

نه عزیز ولی سعی کن روغن محلی استفاده کنی تا یبوست نشه
اگه استفاده نکنی یبوست میشه

کره زوده هنوز دکتر دخترم گفت از ۶ماهگی ب غذاهاش اضافه کن

سوال های مرتبط

مامان پایار ودیار🩵 مامان پایار ودیار🩵 ۱ سالگی
مامان آرسام و تودلی❤️ مامان آرسام و تودلی❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۷ ماهگی