اره بچه تم دختره
همه چیم خوبه
سلام عزیزان من امروز رفتم سو نو انومالی سالم بود خدارو شد جنسیت دختر بود
دختره مبارکه و سالم
اوکیه
دختره
خوبه عزیزم
مرسی عزیزم انشاالله قسمت همه مادر ها باشه 🌹♥️🤲
هزینه ش چقدره عزیزم
چن روزه جوابش اومده
اینم جواب آمایش منه میشه بهم بگین
گلم مشکل شما چی بود ازمایش دادین؟
نینی دخمره🫠✨
خداروشکر همچی خوبه منم دیروز سلفری دادم میشه بگین ریسک برای شما چقد زده بودن؟کارم شده فقط گریه
همه رو زده ریسک پایین مبارک باشه
اینم صفحه ی دومش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.