۱۱ پاسخ

ای جان

پسر من یهویی واتفاقی بعد دوماه گرفت

مبارک عزیزم چ خوب 😍💪🏻ما میتوانیم

من تازه بزور یادش دادم بگیره با اوردن التماس😄

اونایی ک پستونک نمیگیره بچشون اول قطره آد بدین دو قطره میگیره دوسه بار ک بکنید بعدش دیگ میگره

دختررمنم پستونک‌نمیگیره

حالا پسر من از سه روزگيش پستونك گرف
من درست ندارم بخوره و غمگين ترينم😂
حس ميكنم عادت شديد ميكنه و گرفتنش ازش خيلي سخت ميشه

ای خدا😍

اما پسر من بعد ۴ ماه که پستونک می‌گرفت چندروزیه نمیگیره و من غمگین ترینم

ج قشنگم هس خیلی کمک حاله پستونک واقعا

واقعا ! جه جوری گرفت ؟ دختر منم از این پستونک داره ولی نمیکیره

سوال های مرتبط