۳ پاسخ

من گندم و سیب گرفتم پسرم زیاد دوس نداشت خیلی کم میخوره امروزم گندم و خرما گرفتم

الان ک میخوای بهش کمکی بده شیره بادوم بده خیلی مقویه برای رشد استخوناش و رشد قدیش و وزن گیریش
کره ی محلی بگیر با یکم نبات پودر شده در حد یک دونه نخود هرشب بهش بده هم دلش قوت میگیره هم شکمش خوب کار میکنه هم مقویه و تپلی میشه حسابی
به نظرم با سرلاک بچه تپل واقعی نمیشه
شیر خشک و اینا بچه رو باد میکنه هرچند منم پسرم کم وزنه و دنبال تپلی ام
باید بهش چیزای مقوی بدی ک استخون بندیش خوب و محکم بشه و تپل واقعی بشه😍🐻

شما غذای کمکی رو شروع کردین؟
چون میگن سرلاک مرحله اخر غذای کمکیه

سوال های مرتبط

مامان ویهان (。◕‿◕。) مامان ویهان (。◕‿◕。) ۷ ماهگی