۶ پاسخ

این کانال من دارم روبیکاعه. خیلی خوبه ایده غذا واینجور چیزاست من ک راحتم اینم ایدیش ❤️@ninifood2

بعدم تا میتونی غذا آماده کارخونه ای نده ،

سرلاک بدی بدغذا میشه چون تجاری تولید شده و خوشمزست...بعد ها دیگع سوپ و پوره و...نمیخوره

لعاب برنج بده سرلاک سنگینه

از الان سرلاک نده.
یه فرنی خیلی روون و سبک بده. با ارد برنجی که خودت درست کنی نه از بیرون اماده بخری.
بعد با شیر خودش رقیق اش کن بده بخوره.

سرلاک بعد شش ماهگی

سوال های مرتبط