سلام بچه ها من دارم وزن کم میکنم این طبیعیه؟ حالا خیلی نه ولی کم کردم
ما یکی از فامیلامون دوماهش بود شکمش خیلی معلوم بود گرد شده بود
ولی اون یکی فامیلیمون نه تو پهلوهاش بود تا ۵ ۶ ماه اصلا معلوم نبود حامله ست
من هنوزهیچی😊🥺
من بیشتر ببخشیدا آروغ میزنم
والا منم شکمم معلومه ولی نفخ
من تو هفته شما داشتم هنوزم دارم ... نفخه چون برای شکم درآوردن الان خیلی زوده
من قبلا هم شکم داشتم ولی تو هفته های ما فک کنم بیشتر نفخ باشه خودم احساس میکنم بالای شکمم بالا اومده شما شکم دارید؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.