خانوما شمااز چند هفته به بعد شکم دراوردین

۴ پاسخ

سر اولی پنج ماه و نیم خیلی کم

سر این دو ماه

من هنوز تخته شکمم انگار نه انگار که بچه ای هم توشه 🥴😅

من هنوزم ندارم 🤭
میگنن هرکس متفاوته اما از ۲۰ هفته کمکم شروع میشه ب بالا اومدن

۷ ماه

سوال های مرتبط

مامان یارا😍 مامان یارا😍 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جیگر بالام🤰🥰 مامان جیگر بالام🤰🥰 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پناه💞 مامان پناه💞 هفته بیستم بارداری