۲ پاسخ

من‌از بدو تولد هر روز میدم هنوزم دکترش گفته بدم ن تاحالا اسهال شده ن یبوست . کلا کنترل میکنه
عالیه

۳ تا قطره چکون میشه

سوال های مرتبط

مامان زینب و زهرا مامان زینب و زهرا ۱۲ ماهگی
مامان 💞جوجه صورتی💞 مامان 💞جوجه صورتی💞 ۱۴ ماهگی
مامان فندق کوچولو🌰 مامان فندق کوچولو🌰 ۱۴ ماهگی
مامان دلآرام 💝🧚‍♀️ مامان دلآرام 💝🧚‍♀️ ۷ ماهگی