پسرم ۱۸۰۰ دنیا اومد
۴ماهگی ۵۸۰۰ بود
وزنش خوبه به نسبت خودش اما به دکترش گفتم میخوام تپل بشه یه شربت زینک ساختنی براش نوشت
با دکترش مشورت کنید و زینک مصرف کنه
دختر من ۳۷ هفته با وزن ۲۵۰۰ بدنیا امد
۶۲ روزگی بردمش بهداشت ۴۴۰۰ بود گفتن خوبه وزنش
من کم وزن کلا دنیا اومده الان ۲ماهو ۲۰روزشه ۴۲۵۰
شما چی
چند وزنش مگه؟
والا بچه ی من ۳ماه و۱روزشه حس میکنم وزنش کمه.
وزن بچه ی شما چنده؟
وزن تولدش چند بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.