۵ پاسخ

ببین خواهرم سزارینی بود تو همون بیمارستان براش بستن

باید صبر کنی رحم برگرده سرجاش بعد میتونی ببندی

نه الان خیلی زوده عزیزم بخیه هات دچار مشکل میشن ۳ هفته زمان لازمه الان شکمت ورم داره
تا ۳ ماه شکم ورم داره نگران نباش درست میشه

اگ میتونی دردت نمیاد ببند حتما ک بعدا پشیمون میشی
من بچه اول به زور میبستم خوب بود شکمم جمع شد دومی رو نبستم ب هوای اینکه خودش جمع میشه ولی نشد
اما این آخری رو ب زورم شده بااااید ببندم
حتما ببند اگ میتونی

فک کنم هنوززوده بخیه هاتون افتاده یانه کشیدی گن ببندی عفونت نکنه یکماه صبرکن

سوال های مرتبط

مامان موچی 🐥 مامان موچی 🐥 ۶ ماهگی