ببین خواهرم سزارینی بود تو همون بیمارستان براش بستن
باید صبر کنی رحم برگرده سرجاش بعد میتونی ببندی
نه الان خیلی زوده عزیزم بخیه هات دچار مشکل میشن ۳ هفته زمان لازمه الان شکمت ورم داره
تا ۳ ماه شکم ورم داره نگران نباش درست میشه
اگ میتونی دردت نمیاد ببند حتما ک بعدا پشیمون میشی
من بچه اول به زور میبستم خوب بود شکمم جمع شد دومی رو نبستم ب هوای اینکه خودش جمع میشه ولی نشد
اما این آخری رو ب زورم شده بااااید ببندم
حتما ببند اگ میتونی
فک کنم هنوززوده بخیه هاتون افتاده یانه کشیدی گن ببندی عفونت نکنه یکماه صبرکن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.